Tuesday, August 27, 2013

Αληθινός Διάλογος με Αμερικανικό Αεροπλανοφόρο


Ο παρακάτω διάλογος είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας και είναι πέρα για πέρα αληθινός! Καταγράφηκε στο κανάλι 212 των Θαλάσσιων Επικοινωνιών (NCC-SHF / 212), μεταξύ Αυστραλών και Αμερικάνων:

Αυστραλοί: Εδώ AUT-998, παρακαλώ αλλάξτε την πορεία σας σε 33 μοίρες και 22 λεπτά βόρεια για να αποφύγετε τη σύγκρουση.



Αμερικάνοι: Όχι! Εσείς αλλάξτε την πορεία σας 33 μοίρες και πόσα λεπτά είπες νότια!



Αυστραλοί: Αρνητικόν! Επαναλαμβάνω, αλλάξτε πορεία σε 33 μοίρες και 22 λεπτά βόρεια.



Αμερικάνοι: Όοοο-ΧΙ! Εσείς να αλλάξετε!!



Αυστραλοί: Η επιθυμία σας δύσκολα μπορεί να πραγματοποιηθεί… Παρακαλώ αλλάξτε πορεία σε 33 μοίρες και 22 λεπτά βόρεια!



Αμερικάνοι (με υψωμένο τόνο): Δεν αλλάζουμε, δεν αλλάζουμε, δεν αλλάζουμε! Εδώ Αμερικανικό σκάφος ουάου του αμερικανικού στόλου, γκαντέμιτ!! Δεν το κουνάμε ρούπι! Εσείς αλλάξτε, είναι διαταγή!



Αυστραλοί: Η υπόδειξή σας δεν είναι ούτε κατά διάνοια εφικτή, ούτε καν λογική. Παρακαλώ αλλάξτε πορεία σε 33 μοίρες και 22 λεπτά βόρεια.



Αμερικάνοι (με πολύ υψωμένο τόνο): Μάγκα… Σοβαρά τώρα… Με έχεις νευριάσει άπειρα. Δεν είναι υπόδειξη ρε, είναι ΔΙΑΤΑΓΗ! Άλλαξε τώρα πορεία μη σου γ…..



Αυστραλοί: Μα και πάλι, αυτό είναι… ακατόρθωτο… Αλλάξτε πορεία σε 45 μοίρες και 68 λεπτά βόρεια!



Αμερικάνοι (με υστερικό τόνο): Ααα μου τ’ αλλάζεις κιόλας τώρα, ε;; Λοιπόν, άκου να σου πω εδώ, είμαστε το Αμερικανικό Αεροπλανοφόρο U.S.S. MEGATRON. Είμαι ο πλοίαρχος Anthony James Donahue, μαζί μου είναι ο πλοίαρχος Donald Rogers, ο σουπερ-πλοίαρχος Magic Johnson και ο Hulk! Κουβαλάμε πάνω μας είκοσι F-18, σαράντα F-22 και εξηνταπέντε F-Yeah. Συνοδευόμαστε από πλήρως εξοπλισμένα πυρηνικά υποβρύχια, δυο αντιτορπιλικά και τρεις Γκοτζίλες. Άκου τώρα εδώ μικρό σκουλήκι, ή αλλάζεις πορεία ή θα σου πετάξω νούκα στη μούρη!! Αντερστέντ, γκαντέμιτ;;;



Αυστραλοί: Εγώ πάλι είμαι …ο Steve. Έχω εδώ μαζί μου κάτι εκατομμύρια άλλους πολίτες, κάτι μεγάλες πόλεις και πολλές ερήμους… Είμαστε… η Αυστραλία!!



Αμερικάνοι: Ωωωχ…!!




Κόκκαλο τα Αμερικανάκια!!!



No comments:

Post a Comment