Saturday, March 5, 2011

Ποιητικές Ανησυχίες


"Μ' ακους;"

ένα ποίημα για την αποξένωση στη σύγχρονη κοινωνία,
από τον Ιάσωνα Μάδεργουελ


Δεν είμαι μια ψυχή
Είμαι ένα πνεύμα

Δεν είμαι μια αλήθεια
Είμαι μια καρδιά

Δεν ακούω τη σκέψη
Ακούω τον κρότο

Είμαι ένα αστέρι χαμένο στο κύμα
Μία ανάσα χαμένη στην άβυσσο


Και σου μιλάω ψιθυριστά

Μ’ ακούς;

Μ’ ακούς;

Μ’ ακούς;



Μ’ ακούς ρε μαλάκα;

Έλα ρε μ’ ακούς;

Τι δεν έχω σήμα ρε μαλάκα; 7 μπάρες έχω!
Εσύ δεν έχεις!
Πάνε κάπου με σήμα ρε μαλάκα, άντε να συνεννοηθούμε!

Έλα μ’ ακούς τώρα;
Έλα, λέμε για μπάντμιντον. Ψήνεις;

Τι όχι; Τι έχεις να κάνεις;

Τι “παίζω Starcraft” ρε μαλάκα;

Ηλίθιος είσαι;

Είσαι χαζός;

Είσαι χαζός;;;



Είσαι χαζός

Είσαι ένα βλέμμα χαμένο στο χθες.
Μια μελωδία που δεν πρόλαβα να τραγουδίσω.

Το φλουρί που δεν βγήκε ποτέ απ’ τη βασιλόπιτα.
Το βατραχοπέδηλο που δεν φόρεσα ποτέ.

Και σου μιλάω ψιθυριστά

Μ’ ακούς;

Μ’ ακούς;


Αν δε μ’ ακούς πάτα το 0...

3 comments: